sobota, 1 sierpnia 2009

Nie ma to jak Nachosy

Jak mówiłem, piszę notkę. Zdaje się, że wspominałem, iż czeka mnie dość ciekawy dzień. Nie można go nazwać rewelacyjnym, ale był całkiem w porządku, może nawet nieco bardziej. W końcu się doczekałem i zawędrowałem do kina - na szóstą część Harry'ego Pottera. Książkę, na podstawie której powstał film, przeczytałem najszybciej z całego cyklu - zaledwie dwa dni, licząc noc między nimi, oczywiście. Film o dziwo, nie rozczarował mnie. Co prawda nie dorównuje książce, ale był naprawdę fantastyczny i strasznie mi się podobał. Szczególnie zachwycił mnie moment śmierci profesora Dumbledore'a. Nie, nie cieszę się z jego upadku. Strasznie go lubiłem. Chodzi mi o to, jak jego morderstwo przedstawiono - pierwsza klasa. I bardzo dobrze! Wreszcie udana ekranizacja! Książę Półkrwi zajął u mnie drugie miejsce jeśli chodzi o filmy z Harry'm. Na pierwszym nadal trzyma się Więzień Azkabanu :). No, a teraz zdjęcia - plakat filmu i moja ukochana Hermiona, w którą wciela się moja kochana Emma xD. Słaba jakość, bo robione komórką.


No dobra, dość o filmie. Teraz poruszmy kwestię zakupów xD. Uwielbiam Empiki. Zaglądam do każdego, kupuję mnóstwo filmów i książek. Ale od czasu do czasu także jakiś gadżet. Dzisiejszy zakup to piękny notes, z czystymi kartkami w środku, i powieść dotycząca chłopaków - okresu ich dojrzewania, narkotyków, rasizmu, tolerancji, miłości, szkoły i tak dalej... Naprawdę fajna :). I chudziutka, dlatego przeczytam ją teraz, a nie po Laurze. No co, po prostu doczekać się nie mogę, zwłaszcza iż w Laurze czekają mnie teraz nudne sceny xD.


Zdjęcie obu produktów :). A teraz coś smakowitego, co zawsze poprawia mi humor. Mój ulubiony przysmak, gdy jestem w kinie, ale także poza nim - choć trudno go zdobyć na mieście.


Pyszne nachosy... O, aż ma się ochotę schrupać ten obrazek! Szkoda, że zdjęcie takie podświetlone. Normalne nachosy są pomarańczowe i mają ten niepowtarzalny smak, zwłaszcza w duecie z ostrym sosem... Mniam. OK, to tyle na dzisiaj. Następna notka jutro, pojutrze, a może za tydzień - nie mam pojęcia xD Ale na pewno pojawi się niedługo. Czekajcie i piszcie komentarze :). Do przeczytania ;P!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz