poniedziałek, 24 sierpnia 2009

Metamorfoza bloga

Cześć wam!
Jak widzicie, na blogu zaszły "drobne" zmiany... Obiecywałem biały szablon i w ogóle jasne kolorki, ale zmieniłem zdanie. Postanowiłem dodać troszkę papryki, czy jak ktoś woli - chili. Mam nadzieję, że podziałało i blog jest nieco ostrzejszy. Taki ma się wydawać z wyglądu, w rzeczywistości przecież składa się z dobrotliwej i całkowicie niewinnej "fabuły" :).
Chciałbym was powiadomić, że od dziś, prócz mojego dziennika, a więc moich nieznośnych bzdur, zapisków, fotek itd. aż do znudzenia, blog będzie się skupiał na, między innymi, recenzjach filmów, seriali, książek no i wreszcie - modzie. Nie, nie będę tu opisywał nowych trendów itd. To nie dla mnie. Widzicie, kiedyś moim marzeniem było projektowanie ciuchów.
Ostatnio przypomniałem sobie, że do szafy schowałem mnóstwo zabawek z dzieciństwa i są tam z dwie lalki Barbie mojej siostry. Wpadł mi do głowy pomysł, by samemu tworzyć dla nich ubranka i je stroić. Jest to według mnie bardzo oryginalne i myślę, że przysłuży się blogowi. Ok, to tyle na razie. Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej, lub macie pytania dotyczące bloga, piszcie komentarze, odpowiem na wszystkie.
A teraz jakaś zapowiedź.
Miałem okazję obejrzeć film "W krainie czarów". Jest to wzruszająca historia o pewnej dziewczynce, Phoebe. Zagrała ona w sztuce o Alicji z Krainy Czarów i... Ale zresztą, to temat na dłuższą recenzję, a taka nastąpi już wkrótce, w kolejnym poście :). Wyczekujcie więc i Ciao!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz