niedziela, 9 sierpnia 2009

Co tam w ogrodzie znalazłem...

Na początek notatki zagadka xD. Pomysł zapożyczony od Dariusza Majgiera. Więcej takich fotek u mnie nie znajdziecie, tylko w tym poście. A więc... Co to jest ;P? Typujcie w komentarzach, a ja ujawnię odpowiedź w następnej notce.


Nie było mnie parę dni w domu. Wyjechałem do babci. Mieszka ona w pewnej wsi, w naprawdę ładnym domu, z pięknym ogrodem. Mnóstwo tam ślicznych kwiatów i drzew. Szkoda, że nie zrobiłem ani jednego zdjęcia. Czas spędzałem głównie oglądając telewizję, jeżdżąc na rowerze i grając w odbijanie lotki. Było dosyć ciekawie, ale nie mogłem doczekać się powrotu. Już pierwszego dnia w domu porobiłem w ogrodzie mnóstwo zdjęć, aby móc czym podzielić się z wami w tej notce. Oto zdjęcia kwiatów, chyba najładniejszych z ogrodu. Mam nadzieję, że się podobają ;). Szkoda, że nie znam ich nazw.

Planuję zmianę szablonu. Na biały, ten co można wybrać przy tworzeniu bloga. Pierwsza miniaturka ;P. Ma go Kate z bloga Lady in Everything. Wygląda on bardzo ładnie, dlatego postanowiłem go u siebie ustawić. Ale to w następnym poście. Teraz żegnam się z wami i dodaję ostatnie zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz